Tiger 6

TİGER 6


Dünya çapında en güçlü şeker pancarı sökücüsü ROPA Tiger 6 Agrosalon fuarında dünya premiyeri yaşamaktadır ve tüm konsepti için yenilikçi altın madalyası verilmiştir. Merkezi, pompa başlıklı püskürtme ve 16,12 litrelik motor hacimli, yeni 700 PS daha doğrusu 768 PS motordur. Tiger 5’e oranla daha fazla verimi 142 PS / 105 kW’dir. Yeni makine tasarımına, otomatik eşitleyiciyle yüksek korumalı hidrolik hareket düzeneği entegre edilmiştir. Yüksek verimli depo boşaltma, sürüş esnasında daha çabuk yükleme sağlamaktadır. Cam Touch terminalli, WLAN kesim noktası ve bir çok otomatik programlı konfor kabini, en iyi sökme sonuçları için yüksek sürüş konforu sağlamaktadır.



16.2 LİTRE MOTOR HACMİYLE VOLVO MOTORU – İSTEĞE BAĞLI 2 TANE


parther 1

Güç aktarımı 700 PS / 515 kW güçlü ROPA Tiger 6 Volvo 6 silindirli seri motor (Tip TAD1672VE, egsoz sınıfı EPA 4 final), 16,12 Litre motor hacmi, pompa başlıklı püskürtme (PDE), SCR-Kat ve AdBlue daha etkin olacaktır.

parther 2

ROPA, daha fazla verim çin Tiger 6’da 768 PS / 565 KW güçlü Volvo 6 silindirli seri motor (Tip TAD1643VE-B) programda 16,12 Litrelik motor hacimli ve pompa başlıklı püskürtme (PDE).

SÖKME MAKSATI – İSTEĞE BAĞLI 2 TANE

panther 3

Tüm ROPA sökme üniteleri tüm sökücü birimin tam hidrolik tahriğe sahiptir. Programda farklı sıra açıklığıyla 6 8 ve 9 sıralı sökme üniteleri bulunmaktadır. 6 sıralı değişken sökme üniteleri isteğe bağlı olarak sürücü kabininden sıra açıklığına göre uyarlanabilmektedir.

Bütün sökme üniteleri, sökme üniteine çok iyi görüş sunmaktadır ve sürücü pancar sırasını ve Micro-Topper’in kesim sonucunu görmektedir. Her kesme maddesi, bakım gerektirmez çizgisel girişler, pancar sıralarına 70 mm yanlamasına uyarlanmaktadır. Uzun çekme çubukları çapraz kuvveti minimize eder ve ek olarak sıralama uyarlamasını kolaylaştırır.



Hidrolik taş korumalı tıkanmaz PR sökücü

PR2h sökme ünitesi, ters dönen titreşimli keser, altı sökme tamburları ve bakım gerektirmez hidrolik taş koruyucusuyla donatılmıştır. 900 mm büyüklükteki dokunma tekerlekleri, akıllı Üç-Nokta bağlantısıyla sökücünün tam derine gidişini garanti etmektedir. Şanzıman ve titreşimli tahrikteki ayarlanabilir dönen konik yataktan dolayı minimize edilmiş bakım masrafları. Konforlu bakım konumu, ön hazırlıyıcının ve sökme grubunun 90 derece yukarıya döndürülebilmesi ön hazırlayıcı bıçaklarının, baş kesme bıçaklarının ve sökme baltalarının olabilecek en iyi kontrolünü ve servisini sağlamaktadır.



Tek sıralı ayarlı ağırlık optimizeli RR sökücüsü

PR sökme ünitesi, ters dönen titreşimli keser, yedi sökme tamburları ve bakım gerektirmez hidrolik taş koruyucusuyla vesökme derinliğinin tek sıra ayarlı olarak donatılmıştır. 850 mm büyüklükteki dokunma tekerlekleri, akıllı Üç-Nokta bağlantısıyla sökücünün tam derine gidişini garanti etmektedir. Şanzıman ve titreşimli tahrikteki ayarlanabilir dönen konik yataktan dolayı minimize edilmiş bakım masrafları. Konforlu bakım konumu, ön hazırlıyıcının ve sökme grubunun 90 derece yukarıya döndürülebilmesi ön hazırlayıcı bıçaklarının, baş kesme bıçaklarının ve sökme baltalarının olabilecek en iyi kontrolünü ve servisini sağlamaktadır.

R-SOİL PROTECT

Daha çok zemin koruması için

ROPA R-Soil Protect yeni MICHELIN CerexBib tekerlek teknolojisiyle zemin korumalı, hidrolik şanzıman sistemli sembiyozudur. Bu zemin koruma konsepti Hannover’deki Agritechnica’da gümüş madalyayla ödüllendirilmiştir ve sadece 1,4 tekerlek dolum basıncı gerekmektedir ve Tiger 6 opsiyonunda bulunmaktadır. Yeni MICHELIN IF1000/55 R32 CerexBib tekerlek jenerasyonuyla hidrolik hareket düzeneğinin sembiyozu, görünür şekilde azaltılmış kontak alanları basıncında, büyüyen kargaşa alanlarına sebep olmaktadır.

Hidrolik hareket düzeneği sistemi ve tekerlek yükü dengesiyle eşitlik stabilizasyonu

ROPA özellikle Flaggschiff Tiger için, iki hidrolik destekli arka akslı, yeni bir sarkaç ön aksı geliştirmiştir. 3 akslı pancar sökücüleri şimdiye kadar olan hareket düzeneklerine göre, orta aks sıkıca çerçeveye cıvatalandığı için makinenin haddelemesi üçte bir azaltılmıştır! Bunun sebebi, bir tarafın ön ve arka aksının silindir bağlantılarıdır ve böylelikle bir tekerlekte oluşan yükseklik farkı çerçeveye %33 etki sağlamaktadır. Şasideki sallanmanın azaltılmasından dolayı, çerçevenin üç aksa merkezlenmiş şekilde konumlandırılması, sökme amacının sıralı ve derinlemesine gidişini düzeltmiştir. Aksların hidrolik bağlantısından dolayı, yük her zaman 6 tekerleğede eşit şekilde dağıtılıyor.

HİDROLİK HAREKET DÜZENEĞİ SİSTEMİ

Yüzde 10’a varan eşitleme
ROPA Tiger 3 akslı pancar sökücülerin arasındaki mükemmelik, altı hidrolik silindir ve sensörlü otomatik eşitleyicidir. Şasi, yüzde 10’a varan yan eğilimi dışında, komple yatay şekilde tutulmakta. Ana merkez ve bununla birlikte yükde, tekerleklerin alt eğiliminden üst eğilime kaydırılmaktadırlar.

Ağırlık merkezini ve zemin basıncı dengeleniyor
Alt eğilimindeki tekerleklerin ağırlığı ve şerit derinliği önemli şekilde azaltılmakta tabiiki zeminin sızdırma kapasitesi korunur ve bu, aşırı yağışlardaki erozyon tehlikesi azaltımında büyük bir avantaj sağlamaktadır. Eğim dayanıklığı ve çekiş aşırı şekilde yükselmektedir. Devrilme tehlikesi büyük ölçüde azaldığı gibi sürüş konforuda bir okadar yükselmektedir.

OTOMATİK EĞİM DENGELEME



ETKİLİ GÜÇ İLETİMİ İÇİN, KADEMESİZ CVR ŞANZIMANI

Kardan şaftlı direk güç iletimi, çok yüksek torkda bütün tekerleklerde çekiç sağlamaktadır

Ropa Tiger’in tüm 3 akslı şeker pancarı hasatlayılar arasındaki en ayırt edici özelliği, düz giden kardan şaft aracılığıyla sürüş tahriğinden her iki arka akslara ve ön akslara direk güç iletimi oluşmaktadır – değişen ya da zor zemin ve sökme şartlarında çekme için çok büyük avantaj sağlamaktadır. Akslar arasındaki öndeleme ya da geciktirmesi bundan dolayı kesinlikle imkansızdır.

Değişen ya da zor zemin ve sökme şartlarında dahi ein iyi verim.

Etkili güç iletimi için, kademesiz CVR şanzımanı

ROPA, Omsi ve Bosh Rexroth işbirliği ile, sadece olağanüstü tahrik gücü olan ROPA Tiger için, .yeni kademesiz hareket tahriği geliştirilmiştir. „Constant variable ROPA” şanzımanı (CVR), toplama şanzımanın üzerinde üç yağ motorundan oluşmakta ve motor alanı ve üçüncü aksın arasında bulunmaktadır.

YENİ KABİN VE KULLANIM KONSEPTİ

Yeni tasarlanmış ve geniş R-Cab kabininin büyük ölçüde değeri arttırılmıştır ve hidro kutusunun üstünde hafif süzülmektedir. Odak noktasında, geliştirilmiş en uygun görünüme sahip, sürücü vardır ayrıca fizyolojik olarak uygun ve rahat oturma pozisyonunun zevkini de böylelikle çıkarabilmektedir. Yeni kabin donanımının bakım kolaylığı, samimiyeti ve bağımsız iç düzeni sürüş hazzını garanti etmektedir. Sürücü yerinin her bir tarafında cömertce ölçülmüş çekmeceler, saklama gözleri ve çokca geniş alan bulunmaktadır. Tabiiki bir tane soğutucu, sıcak günler için koltuk havalandırması, soğuk kampanya zamanları içinde koltuk ısıtıcısı entegre edilmiştir. Son derece güçlü tam LED çalışma proyektörleri geceyi gündüz yapmaktadır.


ROPA, R Concept deyimiyle sezgisel kullanım felsefesini birleştirmiştir. WLAN kesişme noktasıyla 12,1 inç büyüklüğündeki dokunmatik ekran, makinenin bilgi ve komuta merkezini oluşturmaktadır. Sürücü burdan tüm makineyi denetler, işletim durumu hakkında bilgi edinir ve çalışma sonuçlarıyla birlikte fonksiyonları ayarlarlamaktadır.


İZLENİMLER

Tiger 6’daki yeni geliştirmelerin, yükselen günlük verimden ve azaltılmış işletme maliyetlerinden ve aynı zamanda kolaylaştırılmış bakım ve korumasının, toplamından oluşmaktadır. Makine kullanıcısı, ekonomik korumalı ve şeker pancarlarının verimli hasatının yanı sıra yükseltilmiş sürüş ve kullanım konforunun tadını çıkarmaktadır.

Ürün kataloglarını indirmek için sayfamızı ziyaret edebilirsiniz...